7. ročník KPMG Data Festivalu naservíruje Data na talíři

Zdroj: KMPG
Technologie 07. 09. 2024

7. ročník KPMG Data Festivalu naservíruje Data na talíři

KPMG Data Festival 2024 proběhne v úterý 5. listopadu od 9 do 18 hodin v Rajské budově Vysoké školy ekonomické v Praze. Sedmý ročník akce nese podtitul Data na talíři – umění datové kuchyně a datovým gurmánům naservíruje menu od datových kuchařů z desítek prestižních firem.

V rámci celodenního programu jsou připraveny tři tematické okruhy inspirované těmi nejchutnějšími tématy, která aktuálně nejvíce hýbou světem dat. První okruh prozradí, jak se vaří datová komunita. Druhý nabídne kuchařku pro d(AI)tařinu nového věku. Chybět nebude ani okruh zabývající se základními ingrediencemi, kterými jsou Metadata a Data Governance. 

„Data jsou solí našeho současného života. Stejně jako dávné příběhy ukazují, že bez soli nevznikne žádné dobré jídlo, náš festival poukazuje na fakt, že bez dat nejde dělat žádný dobrý business. Těším se na setkání se všemi, kteří tohle již pochopili a najdou si k nám cestu,“ říká zakladatel Festivalu Ota Novotný.

Kromě přednášek a praktických workshopů vedených odborníky z praxe přinese Festival také příležitosti k networkingu. Ten bude letos skutečně vypečený, a to i díky využití aplikace Eventee, ve které si účastníci budou mimo jiné moci domlouvat osobní setkání. Pro ně bude na místě nově připravena networkingová zóna.  Pořadatelský tým tak reaguje na zvyšující se zájem účastníků o aktivní budování vztahů s dalšími zúčastněnými.

Roste i zájem partnerů o samotnou účast na Festivalu, což dokazuje letošní silná sestava velkých partnerů. Titulárního partnerství se opět ujal gigant KPMG a v roli generálního partnera se představí ČSOB. O pozici technologického partnera se letos podělí hned tři lídři ve svém oboru – boleslavská automobilka ŠKODA, jeden z největších výrobců počítačů na světě Lenovo a sázková kancelář SAZKA. Hlavními partnery se letos staly hned svě bankovní instituce, a to Komerční banka a Raiffeisenbank. Třetici hlavních partnerů pak doplňuje poradenská společnost PwC, která se na KPMG Data Festivalu objeví zcela poprvé. Mezi dalšími potvrzenými partnery jsou například EMARK Analytics, MSD, Livesport nebo Dawiso.

„Mám obrovskou radost, jak velký zájem podílet se na KPMG Data Festivalu letos partneři projevují,“ říká ředitelka Festivalu Kamila Rychtaříková. „Vracející se partneři jsou pro nás důkazem, že naše předchozí ročníky byly úspěšné. K nim se přidala i řada nováčků. Díky takto pestrému složení bude naše datové menu skutečně bohaté. Zájem významných partnerů nás ale zároveň zavazuje k velké zodpovědnosti. Jejich spokojenost a chuť se vrátit jsou pro nás klíčové.“

Na loňské akci se podílelo 43 společností s 51 přednáškami a workshopy, na které jsme zaznamenali více než 3300 registrací k účasti. Letošní festival slibuje opět pestrý program i pár šťavnatých inovací, o kterých budeme průběžně informovat na webu KPMG Data Festivalu, na jeho Facebooku i na LinkedInu pořadatelské platformy Data & Business VŠE.

Jeden z největších datových festivalů u nás pořádá vzdělávací platforma Data & Business VŠE ve spolupráci s Fakultou informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze. Registrace k účasti na Festivalu budou spuštěny v první polovině října a vstup na akci je zdarma. 

Autor: redakce

FocusOn je zpravodajský web zaměřený na nové trendy v ekonomice s důrazem na využívání moderních technologií.

Další články