Francouzský koncern LVMH si klade za cíl najmout do konce roku 2022 téměř 25 000 lidí mladších 30 let. Urychluje proto nábor, aby tak uspokojil prudkou poptávku po špičkovém luxusním zboží.
LVMH – Moët Hennessy Louis Vuitton SA, což je francouzský koncern se sídlem v Paříži, který je majitelem více než 60 obchodních značek luxusního zboží, zaznamenal v posledních měsících rychlé tempo růstu, protože obchody se po omezení v koronavirovém období znovu otevřely a spotřebitelé začali utrácet peníze ušetřené během této doby zavřených prodejen.
LVMH tedy nyní rozšířilo své podnikání ještě více, než se očekávalo. V červenci koncern oznámil, že tržby za první polovinu organicky vzrostly o 11 procent ve srovnání se stejným obdobím roku 2019, tedy před krizí. Nyní je největší poptávka po oblečení a doplňcích od jejich hvězdných módních značek Louis Vuitton a Dior.
Nábor mladších zaměstnanců přichází v důsledku toho, že se koncern snaží posílit popularitu svých značek u mladších spotřebitelů a do svých luxusních módních kolekcí vnáší styl streetwear, tedy především se zaměřuje na kalhoty a tenisky. Podle Chantal Gaemperle, ředitelky pro lidské zdroje ve společnosti LVMH, je cílem náboru pro nadcházející rok zrychlení přibližně o 20 procent ve srovnání s předchozími lety.
Koncern má v úmyslu použít různé metody náboru mladších zaměstnanců, včetně spolupráce s firemním vzdělávacím institutem ve Francii (a dalších zemích), který se zaměřuje na design, řemesla a prodejní techniky. Firma ve svém školicím programu uděluje osvědčení o absolvování. Učební plán zahrnuje 30 hodin exkluzivního obsahu ve formě modulů a praktické případové studie a po dokončení každý absolvent obdrží certifikát „INSIDE LVMH“. Tuto certifikaci obdrželo během pilotního programu více než 3 000 registrovaných uživatelů, přičemž 400 nejlepších získalo příležitost dosáhnout na mentorství od zaměstnance skupiny.
Zítra, v úterý 28. září, bude zahájeno nové certifikační vzdělávání s názvem „INSIDE LVMH“ pro mladé lidi z celého světa bez ohledu na jejich vzdělání nebo původ.
Autor: Miroslav Oupic