Dvě silné české značky se rozhodly spolupracovat. Známý výrobce nápojů spustil originální e-shop podporující lokální výrobce. Logistiku zajišťuje největší fulfillmentová společnost na tuzemském trhu.
Kofola se v Česku a na Slovensku vyrábí už více než 60 let a každý rok připravuje speciální kampaně odkazující na lokálnost a kvalitu zdejších značek a výrobců.
A jinak tomu není ani v případě letošní kampaně Méně cukrování, více lásky, v rámci které Kofola spouští i originální Kofolashop.cz. Cílem nového e-shopu je podpořit lokální výrobce a vytvořit jedinečné, praktické a lokální věci, které budou odrážet hlavní myšlenku nové kampaně Kofola. A tak vznikl #merchcochces.
Na projektu spolupracují výhradně české a slovenské firmy
Kofola oslovila malovýrobce z Česka a Slovenska, kteří jí na přelomu roku navrhli a vytvořili všechno, co lze nalézt v e-shopu. To ale nebylo vše. Celý projekt byl vytvořen výhradně s československými firmami – od platformy pro e-shop až po malou bratislavskou dílnu s upcyklovanými věcmi.
„S vlastní logistikou e-shopu nemáme zkušenosti, proto jsme oslovili českou jedničku v oblasti fulfillmentu – Mailstep. Ta se stará o to, aby naše zboží bylo doručeno zákazníkovi rychle a kvalitně. Díky tomu, že je o naskladnění výrobků, každodenní vyřizování a expedici objednávek dobře postaráno, my se můžeme věnovat rozvoji našeho Kofolashopu a doplňovat nové řady našeho #merchcochces,“ vysvětluje Eva Stejskalová, junior brand manažerka Kofoly.
Bez fulfillmentu žádný e-shop nefunguje
Samotný fulfillment se stará o vše kolem objednávek z e-shopu – od jejich uskladnění přes zkompletování po doručení konkrétnímu zákazníkovi.
„Velmi rádi jsme se stali součástí tohoto unikátního projektu, který má v sobě silný příběh. Pro takový projekt je klíčové, aby objednávka z e-shopu byla vyřízena v požadované kvalitě a doručena včas. A to je díky fulfillmentu možné,“ dodal Libor Hudeček, CEO společnosti Mailstep.
Autor: redakce
FocusOn je zpravodajský web zaměřený na nové trendy v ekonomice s důrazem na využívání moderních technologií.