Ecommerce Prague, první mezinárodní konference věnovaná tomuto segmentu u nás, se uskuteční 8. února 2024. Mediálním partnerem je FocusOn.cz.
Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a Sounds Good Agency nabídne účastníkům možnost nahlédnout do strategií pro globální růst a úspěch.
V Česku začíná být některým e-shopům těsno a tak je pro ně logickým krokem k dalšímu růstu expanze. Zahraniční úspěch je na dosah – jak se mu přiblížit a přitom se nespálit? Přijďte si pro ověřené informace od zahraničních i českých řečníků na první ročník mezinárodní e-commerce konference ECOMMERCE PRAGUE.
Na konferenci s mezinárodním zaměřením vystoupí zahraniční i čeští speakeři. Od Jerome Poussina z Maison du Monde se dozvíte, jak se dělá omnichannel na mezinárodní úrovni, bývalý CEO Heureky Tomáš Braverman bude mluvit o řízení mezinárodních týmů a uslyšíte taky Alexandre Bonvin ze švýcarského fondu investujícího do e-shopů, zakladatele Socialsharks a světově úspěšného e-shopu s doplňky pro gamery MADMONQ Petra Andrýska a zástupce e-shopů Eyerim, Factcool nebo Alensa.
“Venku se hraje úplně jiná hra než tady v Česku a pro úspěch je důležité znát pravidla, ale i cheaty. Jsem nadšený, že Češi umí uvažovat světově a že toho můžu být součástí a ukázat další levely podnikání.” komentuje Petr Andrýsek, šéf obchodu a inovací v MADMONQ.
Kromě přednášek budou na konferenci probíhat uzavřené debatní skupiny pod vedením odborných mentorů a řízený networking ve večerní atmosféře a konference bude zakončena afterparty. Ecommerce Prague je primárně pro manažery a majitele e-shopů, kterým je Česko malé, expandují do zahraničí nebo touží po mezinárodním úspěchu.
Konferenci pořádá jednička v tvorbě středních a velkých e-shopů na míru Shopsys a certifikovaný Shopify expert Sounds Good Agency, která od nedávna patří do skupiny Shopsys Group. “V Česku chybí velkoformátová mezinárodní konference se zahraničními speakery zaměřená na e-commerce a my máme ambici to změnit a v dalších letech přinést konferenci s tisíci účastníky z celé Evropy”, dodává Matěj Kapošváry, CEO Shopsysu.
Ecommerce Prague proběhne v funkcionalistické budově WPP Campusu, bývalém sídle elektrických podniků, které bylo otevřeno po rekonstrukci v roce 2021 a získalo ocenění stavba roku 2021.
Přidejte se 8. února 2024 v Praze na večer plný zahraniční inspirace, jedinečných speakerů, cenných kontaktů i kvalitní zábavy. Vstupenky pořídíte na www.ecommerceprague.cz.
Autor: redakce
FocusOn je zpravodajský web zaměřený na nové trendy v ekonomice s důrazem na využívání moderních technologií.