Šestý ročník největšího event marketingového festivalu EVENT FEST se uskuteční 27. března 2025 v prostorách Křižíkových pavilonů a Nové Spirály na Výstavišti Praha. Rozšíří výstavní plochu EVENT EXPO a na konferenci EVENT VISION představí čtrnáct zahraničních speakerů. Konferenci Event Vision navštíví celkem 28 zástupců asociace BEIC (Business Event Industry Club) z 15 agentur a 15 různých zemí.
EVENT FEST běžně navštíví přes 2 000 eventových a marketingových profesionálů. Každoročně propojuje stovky odborníků z řad agentur, venues, dodavatelských firem, ale i zástupců korporátních zadavatelů eventů s cílem představit eventové novinky, inovace, trendy a know-how.
„Vzhledem k vysokému zájmu ze strany vystavovatelů jsme se rozhodli letos uspořádat konferenci EVENT VISION v prostorách Nové Spirály, která se nachází hned vedle Křižíkových pavilonů, a tím rozšířit Event Expo. Prostory Křižíkových pavilonů se minulý rok osvědčily jako ideální pro EVENT EXPO. Tímto krokem zajistíme nejen větší komfort pro hosty, ale dáme prostor i novým vystavovatelům.“ dodává Jakub Klimeš, ředitel Event Festu.
Mezinárodní konference EVENT VISION očekává přes 200 hostů, kteří mají v ceně vstupenky na konferenci také vstup na EVENT EXPO. EVENT VISION každoročně představuje přední české i zahraniční speakery a zaměřuje se na nejaktuálnější témata a problematiku event marketingu. Hosté si budou moci poslechnout praktické příklady, tipy a case studies a získat tak know-how od profesionálů ve svém oboru. Stage design konference EVENT VISION bude vzhledem k prostoru zrekonstruované Nové Spirály velmi netradiční, a v této podobě zde nebyl doposud realizován. Návštěvníci se mohou těšit také na umělecký vstup před zahájením.
Témata konference EVENT VISION:
- INTERNÍ A KLIENTSKÉ EVENTY
- BRAND EXPERIENCE
- TECHNOLOGIE
- KREATIVITA A DESIGN
Keynote speakeři:
- Fredrik Kolverud, Partner, Fieldwork (NO)
- Marie-Hélène Delage, Creative Director, Cirque du Soleil (CA)
- Veronica Vega, International Events Director, Acciona Cultura (ES)
- Nataliia Chyzhova, CEO and Co-owner, Plombir Event Company (UA)
- Miloslav Tuček, Events and Production Hub, Česká spořitelna (CZ)
- Matúš Bielik, Head of Event, Leopard Production (SK)
- Jana Zielinski, Founder and Director, Designblok (CZ)
- Niels Janssen, Founder, FX Agency (NL)
V rámci programu konference Event Vision se také uskuteční panelová diskuse za účasti členů BEIC (Business Event Industry Club) – koalice nejinovativnějších a nejpodnikavějších světových společností v oblasti Brand Experience a Live Communication. Diskuse se zaměří na téma „Vliv AI na vývoj trendů v eventovém průmyslu“, kde budou zkoumány způsoby, jak umělá inteligence transformuje řízení eventů, zlepšuje zážitky účastníků a mění marketingové strategie. Odborníci z různých zemí se podělí o své poznatky, reálné aplikace a pohledy na budoucnost eventů poháněných AI, přičemž se budou věnovat jak příležitostem, tak i etickým otázkám v tomto dynamicky se vyvíjejícím prostředí.
Více informací o programu, video pozvánky a anotace k přednáškám najdete na webu akce ZDE.
„Rádi přicházíme s novými nápady a věřím, že návštěvníkům přineseme opravdový zážitek, velkou dávku inspirace, praktické rady a tipy, které mohou využít ve své práci.“ komentuje Jakub Klimeš.
EVENT EXPO
Na EVENT EXPO se prezentuje více než 150 vystavovatelů / firem z různých eventových oborů. Historicky největší plocha EVENT FESTU, až 6 300 m², nabídne návštěvníkům nejen vnitřní, ale i outdoor expozice, venkovní FOOD ZONE a vnitřní RELAX & NETWORKING ZONE. EVENT EXPO poskytne opět bohatý doprovodný program, který mohou hosté navštívit v rámci vstupenky na EVENT EXPO zdarma. Novinkou letošního ročníku je mimo jiné otevírací doba festivalu, která se prodlužuje do 18:30 hodin. EVENT FEST dbá na udržitelnost, a proto dává příležitost většího zviditelnění vystavovatelům, kteří se k tomuto tématu hlásí, a to formou udržitelné známky, kterou návštěvníci naleznou v seznamu vystavovatelů v aplikaci společně s anotací, v čem je vystavovatel udržitelný. Aplikace Eventee nabídne účastníkům funkci networkingu, která jim umožní domlouvat si schůzky již 14 dní před EVENT FESTEM nebo přímo na místě.
„Vzhledem k dynamickému růstu Event Festu a rostoucímu počtu vystavovatelů jsme se rozhodli prodloužit otevírací dobu na 8:30 – 18:00 hodin. Tímto krokem zajistíme návštěvníkům konference EVENT VISION možnost navštívit EVENT EXPO po jejím skončení, návštěvníkům EVENT EXPO větší prostor pro schůzky a věřím, že tuto změnu ocení i návštěvníci, kteří mají např. dopoledne důležitá jednání a nemohou strávit na EVENT FESTU celý den,“ doplňuje Jakub Klimeš.
Autor: redakce
FocusOn je zpravodajský web zaměřený na nové trendy v ekonomice s důrazem na využívání moderních technologií.