Twitter prostřednictvím aplikací testuje nové funkce svého předplatného obsahu

Zdroj: Pixabay
Byznys Technologie 06. 07. 2021

Twitter prostřednictvím aplikací testuje nové funkce svého předplatného obsahu

Společnost Twitter hledá uživatele, kteří chtějí být mezi prvními, co budou testovat nové funkce předplatného obsahu a speciálních vstupenek. Začíná tímto způsobem pracovat na vytváření dalších způsobů, jak zde lidé mohou vydělávat peníze.

Uživatelé sociální sítě tak mohou nyní požádat o přístup k programu Super Follows. Tato aplikace jim podle agentury Reuters umožní si vydělat měsíční příjem z konverzací, které sami vytvářejí. Mohou tak získat podíl na výnosech z placených předplatných programů a nabídnout svým nejvíce angažovaným followerům další úroveň přístupu s bonusovým obsahem.

Aplikace Ticketed Spaces přichází na druhou stranu se způsobem, jak odměňovat tvůrce za jejich čas a úsilí při hostování, mluvení a moderování veřejné konverzace. Takto mohou získat podíl na výnosech z lístků zakoupených na Twitteru pro zpoplatněný vstup do audio chatovacích místností, které zde hostují.

Obě tyto aplikace jsou součástí plánu konkurovat jiným sociálním sítím, s cílem přilákat vlivnější kreativní tvůrce obsahu tím, že jim Twitter umožní vydělávat peníze sledováním svých fanoušků.

Vstup do těchto aplikací má však pro zájemce i určité limitující podmínky ohledně počtu followerů (sledovatelů). Pro zapojení do programu Super Follows musí mít uživatel Twitteru alespoň 10 000 followerů. U Ticket Spaces jich musí mít minimálně 1 000 a sám musí požádat o první přístup do této platformy.

Naše společnost si klade za cíl vybrat si různorodé aplikace,“ uvádí Esther Crawford, hlavní produktová manažerka Twitteru. „Teprve až tvůrce dosáhne výdělku 50 000 dolarů, ponecháme si z něj 20 %. Tím pomáháme začínajícím tvůrcům si vydělat více peněz hned na začátku jejich podnikání. Primárně se tedy zaměříme na kreativní jednotlivce, ale postupně budeme oslovovat i značky, vydavatele a neziskové organizace, které už u nás mají dostatečně vybudované publikum.“

Autor: redakce

FocusOn je zpravodajský web zaměřený na nové trendy v ekonomice s důrazem na využívání moderních technologií.

Další články