Český specialista na softwarová řešení pro bankovní a finanční sektor Arbes Technologies představil nejnovější verzi mobilní aplikace AMA, která je dobrým příkladem moderních fintech trendů. Nabízí flexibilní konfigurovatelný nástroj pro investování a správu aktiv investorů.
Kontakt s bankou je dnes díky přímému bankovnictví rychlý a pohodlný, kdy ke komunikaci stačí pár kliknutí v mobilu. Společnost Arbes v souladu s moderními trendy vytvořila univerzální mobilní aplikaci, při jejímž vývoji zúročila své dlouholeté know-how z investičního byznysu.
AMA je určena pro finanční instituce (banky, distribuční společnosti, obchodníky s cennými papíry), které potřebují pro komunikaci s klienty jednoduché a kvalitní řešení v podobě mobilní aplikace. Aplikace poskytuje klientům okamžitý přehled o produktech a službách, zajišťuje informovanost o okamžitém vývoji investic na trhu. Dostávají tak relevantní informace přímo do mobilu, jako třeba nové investiční pobídky, a to bez osobních schůzek. AMA tak výrazně napomáhá k rychlejšímu rozhodování a úspoře času klienta, který tak nemusí trávit hodiny vyhledáváním informací po webech nebo využívat služeb zprostředkovatelů.
„AMA řeší na dálku onboarding proces, kdy identifikuje klienta, dokáže zaktivovat jeho služby a zasmluvnit ho. Vše je realizováno prostřednictvím předpřipraveného investičního dotazníku. Na základě jeho vyplnění a okamžité aktivace služeb může klient zahájit proces nákupu nebo prodeje vybraných investičních produktů,“ říká David Kopřiva, ředitel digitální divize Arbes Technologies.
AMA jako ,,Lego“ s přidanou hodnotou
Mobilní aplikaci AMA mohou finanční instituce provozovat v základní verzi nebo si ji poskládat jako ,,Lego“ a přizpůsobit si ji specifickým potřebám svého byznysu. Již v základní verzi AMA nabízí předpřipravenou knihovnu komponent, obrazovek a předdefinovaných procesů plně pokrývající svou funkcionalitou standardy na trhu. Vycházíme z dlouholetého know-how, které jsme získali během 32 let působení na finančním a kapitálovém trhu. AMA tak výrazným způsobem zjednodušuje, zrychluje a zlevňuje pro finanční instituce jinak zdlouhavý a nákladný proces tvorby klientských aplikací. Aplikace je připravena pro operační systémy iOS a Android.
„Naší obrovskou výhodou je, že investičnímu byznysu velmi dobře rozumíme a při nasazovaní aplikace klient finanční instituce ušetří čas jinak strávený vysvětlováním i analyzováním, jak fungují veškeré procesy spojené s investicemi. Náš UX/UI tým do aplikace vložil své dlouholeté zkušenosti z oblasti vývoje, provozu a „best practices“ z mnoha populárních investičních platforem. V říjnu jsme úspěšně naimplementovali mobilní aplikaci v české pobočce Raiffeisenbank, kterou doufáme, že v blízké budoucnosti budou používat i klienti mateřské Raiffeisenbank International v 15 státech Evropy,“ komentuje David Kopřiva.
Autor: redakce
FocusOn je zpravodajský web zaměřený na nové trendy v ekonomice s důrazem na využívání moderních technologií.