České online tržiště Aukro se rozděluje na dvě části: Aukro Sběratelství & Umění a Aukro Bazar. Hlavním cílem rozdělení je zpřehlednit uživatelům nakupování.
V loňském roce Aukro oslavilo 20 let na českém trhu. Za tu dobu se zde odehrálo více než 100 milionů transakcí, celkové tržby přesáhly 55 miliard korun a počet registrovaných uživatelů 4 miliony. Loni Aukro vstoupilo i na trh slovenský.
Vzhledem ke skutečnosti, že 85 % uživatelů se pohybuje buď v bazarovém nebo sběratelském světě, rozhodlo se Aukro i podle toho rozdělit. Nově budou uživatelé moci nakupovat a prodávat buď na Aukro Sběratelství & Umění nebo na Aukro Bazar.
„Naším cílem je poskytnout uživatelům Aukra ještě personalizovanější a cílenější zážitek, který jim umožní snadněji objevovat a nakupovat předměty, které chtějí,“ uvedl Ladislav Derych, CSO Aukra.
Pro sběratele, kteří vyhledávají cenné kousky z oblasti starožitností a umění je nově určeno Aukro Sběratelství & Umění. Tam najdou kategorie jako umění, numismatika, filatelie, porcelán, starožitné šperky, auto-moto veterány, ale například i LEGO a další sběratelské předměty.
Ti, kteří chtějí bezpečně, pohodlně a výhodně nakoupit kvalitní zboží a rádi dávají věcem druhý život, pak ocení Aukro Bazar. Tam seženou elektroniku, počítače, mobily, domácí spotřebiče, ale i módní oblečení, doplňky nebo sportovní vybavení a mnoho dalšího.
Obě platformy mají nový design a nové logo. Mezi oběma světy se uživatelé mohou jednoduše překliknout. „Jsme hrdí na to, že jsme schopni nabídnout nejen nový vzhled, ale také zvýšenou úroveň důvěry a bezpečnosti prostřednictvím spolupráce s předními experty v různých kategoriích,“ dodal Ladislav Derych s tím, že Aukro navázalo nové spolupráce s experty a znalci napříč kategoriemi, jako je numismatika nebo militárie.
Autor: redakce
FocusOn je zpravodajský web zaměřený na nové trendy v ekonomice s důrazem na využívání moderních technologií.