Wrapify, reklamní technologická platforma, se domluvila na novém využití čistě autonomního doručovacího bota spolu s partnery Kiwibotem, společností dodávající roboty, a firmou Gong, která nabízí platformu chytrého zhodnocení ekonomických aspektů společností. Pilotní program byl zahájen v San Jose, brzy se ho dočká i Denver a Los Angeles.
Robotické doručovací služby slibují bezkontaktní doručování, což je za stále aktuální koronavirové pandemie velmi vyhledávaná služba. Jedním z nejdůležitějších prevenčních opatření ostatně stále je sociální distancování.
S rostoucím počtem autonomních robotů poskytuje Wrapify těmto operátorům zcela nový tok příjmů z tranzitních médií. Klíčový přínos vězí ve schopnosti poskytovat precizní přehledy atribuce, vizualizace dat a možnosti vícekanálového retargetingu.
Díky propojení dat o poloze robota je Gong schopen vytvořit cílené publikum, rozšířit dosah jejich umístění reklam a měřit výkon podle vlastních cílů konverze.
„Už dříve jsme uzavřeli partnerství s týmem Wrapify a jsme nadšeni, že můžeme pilotovat jejich nejnovější iniciativu s Kiwibotem, abychom prozkoumali nové hranice poutavé reklamy pro tuto novou ekonomiku,“ komentuje Udi Ledergor, hlavní marketingový ředitel společnosti Gong.
Podle analytické společnost eMarketer se výdaje na digitální reklamu „mimo domov“ (billboardy, letáky apod.) zvýší z letošních 2,72 miliardy na 3,84 miliardy dolarů v horizontu tří let, tedy do roku 2023. Tato kampaň je první svého druhu, která využívá autonomních doručováních botů.
„Rok 2020 se stal rokem identifikace nových příležitostí pro inovace a posouvání hranic. Žádná jiná společnost nebo platforma zabývající se reklamními technologiemi nezahrnuje všechny proměnné, které zhodnocují umístění ‚out of home‘ reklam z digitálního i fyzického hlediska, a to s plným uvedením a měřením,“ doplňuje James Heller, generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Wrapify.