Umělá inteligence (AI) možná rozpoutá revoluci v oblasti energetických nápojů. Na trh se totiž chystá první energetický drink na světě, který smíchala AI. Složení je přísně tajné, Češi jej ochutnají během prázdnin.
Všechno vyvinula AI – příchutě, ingredience, design i marketingovou strategii. A výsledek dokonce sama ochutnala.
AI dokáže neuvěřitelně rychle zpracovávat a využívat obrovské množství informací dostupných na internetu. Disponuje proto i komplexními znalostmi o energetických nápojích, od jejich složení, přes dostupné zdravotní výzkumy až po prodejní výsledky a zpětnou vazbu od spotřebitelů. Dokáže navíc zanalyzovat i nejnovější trendy a informace.
Společnost Hell Energy nejprve pověřila umělou inteligenci vývojem nového energetického nápoje. AI pak využila nejnovější informace a vytvořila nejlepší možnou recepturu. Vzala při tom v úvahu nejen přání a požadavky konzumentů, jejím cílem bylo i stvoření perfektního nápoje skvělé chuti.
AI řešila i legislativu
Jakožto nejinteligentnější entita současného světa považuje AI svůj výtvor za dokonalý. Svůj energetický nápoj obohatila o vitamíny, aminokyseliny a řadu prospěšných bylin. Tím ale úspěch AI nekončí. Postarala se také o to, aby byl nový nápoj v souladu s legislativou, včetně předpisů Evropského úřadu pro bezpečnost potravin a dodržením doporučených denních dávek.
Umělá inteligence vytvořila rovnou tři nové příchutě. Prostřednictvím převratné technologie je pak všechny tři digitalizovala, otestovala a zanalyzovala rozsáhlá data a statistiky. A nakonec vybrala vítěznou příchuť – jedinečnou a osvěžující kombinaci Tutti-frutti a Berry blast. Jedná se o naprosté prvenství, kdy AI poprvé na světě vytvořila takto sofistikovaným způsobem výrobek v rámci trhu s energetickými nápoji.
Složení je přísně tajné a AI dokonce navrhla i doporučení k jeho ochraně. Recept je z bezpečnostních důvodů zálohován pouze v jednom vysoce zabezpečeném počítači v centrále maďarské továrny Hell Energy. AI ovšem neponechala nic náhodě a druhou kopii receptu uložila také v přísně střeženém trezoru ve Švýcarsku.
Proces výroby nápoje se díky AI zkrátil ze 2 let na 1 měsíc
Poté, co AI vytvořila tento výtvor, nebylo překvapením, že designovala i obal nového nápoje. Na design obalu použila AI jednak barevné schéma Hell Energy, současně do něj ale přidala i vlastní digitální styl.
Využití AI při vývoji nového produktu představuje obrovskou příležitost pro řadu odvětví, a doslova novou éru v potravinářském průmyslu. Díky svým schopnostem dokáže umělá inteligence rychle třídit a analyzovat množství internetových dat v řádu minut či sekund. Tím se výrazně zkracuje i proces výroby nového produktu – z původních 1-2 let na 1 měsíc.
Tento proces je výsledkem společného úsilí, kdy se na přípravě nového energetického nápoje podílelo hned několik AI systémů, z nichž každý vyniká v jiné oblasti. Na celém světě již nyní existuje více než 100 systémů AI, jejichž vzájemná spolupráce přináší nespočet inovací.
Energetický nápoj HELL A.I. bude dostupný ve více než 60 zemích světa, včetně České republiky.
Autor: redakce
FocusOn je zpravodajský web zaměřený na nové trendy v ekonomice s důrazem na využívání moderních technologií.