Přes 17 milionů korun byl v roce 2023 obrat českého Flow Nutrition, vzrostl tak o 279 procent. Další kroky firmy povedou do zahraničí.
Společnost s výrobnou v Jablonci zaznamenala prudký nárůst poptávky po svých doplňcích stravy, což vedlo k výraznému zvýšení obratu na loňských 17,3 milionu korun. Nyní je Flow Nutrition připravena vydat se za hranice České republiky.
Brainio, společnost podnikající pod obchodní značkou Flow Nutrition, získalo na velkou expanzi včetně rolloutu do zahraničí investici od Reflex Capital. „Jsem fanda biohackingu a doplňky stravy od Flow Nutrition jsem si sám našel, jejich složení má světové parametry,“ komentuje klíčové výhody produktů zmiňované značky Ondřej Fryc, původní zakladatel Mall.cz a nyní investor.
Firma uvedla na trh nové produkty
Jakub Chvosta, CEO společnosti Flow Nutrition, se podělil o postřehy k úspěchům značky a uvedl: „V roce 2023 jsme dosáhli významných milníků. Začali jsme vlastní lokální výrobu, podpořili vztahy s novými dodavateli, vybudovali skvělý tým, vylepšili stávající produkty a dosáhli 279% meziročního růstu obratu.“
“Sortiment značky se výrazně rozšířil v roce 2023 představením sportovní řady s 12 novými produkty. Úpravy a vylepšení složení a příchutí byly provedeny u několika produktů, včetně Advanced Mind, Longevity, Joints, Immune a Omega 3,” komentuje product developer Matěj Krupčík.
Flow Nutrition se také zaměřila na specifické potřeby náročných uživatelů a biohackerů tím, že na podzim uvedla na trh kategorii čistých látek, která nabízí komplexní výběr pro optimalizaci biologických funkcí.
Fokus na ženy
Pokud jde o budoucnost, stanovila si společnost Flow Nutrition ambiciózní cíle diverzifikovat svou produktovou řadu tak, aby lépe vyhovovala ženám a řešila specifické potřeby během těhotenství, kojení a hormonální rovnováhy. Tato iniciativa vychází z přímých zkušeností týmu se stávajícími doplňky na trhu.
Autor: Jiří Böhm