Arbes Technologies, specialista na softwarová řešení pro bankovní a finanční sektor, představil odlehčenou verzi svého informačního systému ARBES AMS pro startupové společnosti – s názvem AMS Start-up. Díky této inovaci budou moci menší, typicky začínající společnosti pokrýt základní funkčnosti a procesy v dané oblasti, a to za náklady přiměřené jejich aktuální velikosti a ve velmi krátkém čase.
Pro malé investiční společnosti a obchodníky s cennými papíry představuje začátek podnikání mnoho překážek. Právě proto dala společnost Arbes Technologies vzniknout tzv. Start-up edici produktu ARBES AMS, který je využíván již řadou subjektů působících na kapitálovém trhu. Na českém a slovenském trhu mezi ně patří významné banky, investiční a penzijní společnosti, ale také obchodníci s cennými papíry či distribuční sítě.
Trh poptává modulární řešení
Modulární systém ARBES AMS Start-up umožní pořídit minimalistické, ale plně funkční a dále konfigurovatelné řešení pro startupové společnosti v krátkém časovém horizontu, navíc za výjimečně příznivých podmínek.
„Jednou z věcí, na kterou se u nás ve společnosti specializujeme, je tvorba softwarových řešení pro podporu obchodování na kapitálových trzích. Tato oblast podnikání čelí tlaku na modularizaci, digitalizaci a rychlou implementaci. Díky mnohaletým zkušenostem v této oblasti jsme se proto rozhodli vytvořit kompaktní, implicitně nakonfigurovaný systém, který může být velmi rychle dodán a finančně zákazníka příliš nezatíží,“ vysvětluje Branislav Beneš, člen představenstva a ředitel divize Finančních informačních systémů společnosti Arbes Technologies.
Rozdíl mezi robustním AMS a AMS Start-up
ARBES AMS Start-up se od své původní verze liší v několika zásadních bodech. Licence je například v základní konfiguraci limitována pro tři jmenovité uživatele a je teritoriálně omezena na Českou republiku a jednu entitu. Limitován je také počet koncových klientů, respektive investorů, jejichž portfolio je v rámci systému spravováno. Dobrou zprávou je, že v momentě, kdy je omezený počet překročen, nic nebrání přechodu na standardní edici.
„Systém Start-up je však možné rozšiřovat i o další uživatele, a to dle licenčního ceníku. Samozřejmostí je uživatelský manuál a balíček poradentství, jehož součástí jsou vymezené dny na instalaci systému, důkladné proškolení i prostor pro konfigurace a reporting. Zkrátka tak, aby byl systém zákazníkovi nastaven na míru,“ dodává Branislav Beneš.
Autor: redakce
FocusOn je zpravodajský web zaměřený na nové trendy v ekonomice s důrazem na využívání moderních technologií.