V říjnu se v pražském Karlíně pod záštitou české fulfillmentové jedničky Mailstep konala networkingová akce na téma „Jak nakopnout byznys do konce roku“. Partneři z oblasti e-commerce si mohli poslechnout přednášky zástupců Seznamu, Balíkovny či Heuréky, sdílet své zkušenosti a dozvědět se, jak využít obchodních příležitostí, které nejen závěr roku přináší.
Na sto hostů z řad e-commerce specialistů se potkalo v karlínské Spojce s cílem vyměnit si oborové know-how, něco se přiučit a seznámit se s novými inovativními přístupy v podnikání. V rámci celkem šesti přednášek rozebrali CTO Mailstepu Martin Maro, manažer útvaru e-commerce Balíkovny Dan Šenkýř, Head of Merchant Sales Martin Skopálek z Heureky, specialista na marketingové strategie Petr Matoušek, který se teď v rámci firmy promoGEN specializuje e-mail marketing, Michal Hájek, autor obchodního a logistického omnichannelu Salexpander a senior konzultant S-klik Jakub Loula ze Seznamu témata od vývoje trhu, přes emailing, až po marketingové příležitosti a logistická řešení budoucnosti.
„Akce měla několik cílů a splnila je na 100 procent. Chtěli jsme se s klienty po čase setkat, popovídat si o stavu jejich byznysu a o jejich plánech. Sdílet s nimi naše plány a vize, abychom jim ukázali, že jsou v dobrých rukou,“ říká David Začal, obchodní ředitel společnosti Mailstep, který akci moderoval. Sám zve kohokoliv, koho e-commerce zajímá více do hloubky, na další plánované akce.
Mailstep dobývá Evropu
Tuzemský lídr v oblasti fulfillmentu napíná své síly k expanzi a dalšímu rozvoji služeb. Jeho nově otevřené vývojové centrum v Karlíně se zaměřuje na digitalizační projekty v logistice a lepší napojení na e-shopové platformy, k last mile dopravcům nebo na marketplaces po celém světě, rozšiřuje skladovací a expediční prostory a expanduje do Itálie. V příštím roce má Mailstep v plánu pokořit další hranice a vstoupit na nové trhy. Stejné ambice má i pro své klienty.
„Chceme svým klientům pomáhat růst. Proto jsme dovedli prezentující z řad Seznamu, Heureky, Balíkovny, specialistů na marketplaces či newslettery, kteří klienty mohli na jednom místě edukovat a inspirovat. Mimo jiné si naši partneři odnesli několik speciálních nabídek a příležitostí od oborových specialistů, které mohou zužitkovat pro rozvoj svých služeb,“ dodal David Začal.
Autor: redakce
FocusOn je zpravodajský web zaměřený na nové trendy v ekonomice s důrazem na využívání moderních technologií.