Agentura Brilo Team, známá svým inovativním přístupem k digitálním řešením, se představuje v nové vizáži. S vizuálním stylem, který oslavuje magii technologie a inovace, se Brilo stává synonymem pro transformaci a excelenci v digitálním marketingu.
S rostoucím počtem projektů a rozšiřujícím se týmem oznámila digitální agentura Brilo Team významný krok ve svém vývoji: komplexní rebranding. V jeho rámci představuje svou novou identitu, která odráží dospělost a profesionalitu agentury. Inspiruje se archetypem Kouzelníka, ztělesňujícím specializaci na přinášení inovativních a převratných řešení.
„Brilo se transformuje, každý rok rosteme o 200 až 300 procent. Proto jsme udělali další krok, abychom lépe reprezentovali naše hodnoty, zkušenosti a rostoucí klientelu. Nový vizuální jazyk a korporátní identita odrážejí naše poslání být průkopníky v digitálních řešeních. Podobně jako značky Apple a Tesla usiluje také Brilo o vytváření produktů a služeb, které překonávají běžná očekávání a posouvají hranice možného,“ říká Tomáš Kocifaj, CEO společnosti Brilo.
Změna je odpovědí na neustálý růst společnosti a její evoluci od realizace menších webů k nabízení široké škály digitálních služeb pro renomované klienty, jako jsou Orsay, Zoot, Under Armour, GAP či Národní rozvojová banka.
Za kouzlem stojí inovace
V centru rebrandingu je přijetí archetypu Kouzelníka, symbolizujícího transformaci a inovaci. Brilo se zaměřuje na vytváření „zázračných“ řešení a mimořádných zážitků, které překonávají běžná omezení. Tento přístup je umocněn novým designovým konceptem „Scrambled Magician“, který kombinuje kouzlo technologie s vizuální magií, včetně efektů inspirovaných filmem Matrix a AI generovaného umění.
„Archetyp Kouzelníka je založen na myšlence transformace a proměny a soustředí se na přinášení ‚zázračných‘ řešení, vytváření mimořádných zážitků a umožnění dosáhnout nevšedních výsledků. Apeluje na touhu lidí po změně a překonání běžných omezení skrze magické a transformační zážitky,“ dodává David Zelenka, chief marketing officer společnosti Brilo.
Umění generované AI
Brilo přechází od ilustrovaných Vikingů k sofistikovanějším a abstraktnějším prvkům, které reflektují její zaměření na technologie a dospělost – od kódů tvořících web až po AI generované umění.
„Do konceptu Brilo jsme zapracovali abstraktní barevné tvary – umění, které je kompletně generované pomocí AI. Často nelze konkrétně říci, o co jde, a na každém banneru a každé stránce webu je trochu jiné. Při bližším pohledu je vidět drobný šum a nedokonalost, která připomíná, že i přes to, že produkt je digitální, je stále tvořený ‚ručně‘ lidmi. Naše řešení jsou jako kouzelnické triky – vzbuzují úžas, ale za nimi stojí pečlivá práce a technologická zručnost,“ uzavírá Zelenka.
Tým Brilo věří, že díky rebrandingu nejen posílí svou pozici na trhu, ale stane se také průkopníkem v oblasti digitálních řešení, který svými inovativními přístupy otevírá cestu k novým možnostem a příležitostem.
Autor: redakce
FocusOn je zpravodajský web zaměřený na nové trendy v ekonomice s důrazem na využívání moderních technologií.