Jordanova rodina založila společnost HEIR s jasným cílem. Tím je využívat nové technologie k rozvoji značek, které vyprávějí inovativní příběhy, a hledat kreativní způsoby, jak spojit fanoušky s jejich oblíbenými sportovci.
Web 3.0 je podle digitálních vizionářů další vývojovou fází internetu, který bude v budoucnu organizován na základě principu decentralizace. Na rozdíl od současného Webu 2.0, kdy velká část vlivu i z toho plynoucího profitu je v rukou skupiny několika dominantních společností, někdy označovaných jako „Big Tech“.
Podle informací webu Boardroom chtějí Michael Jordan a jeho syn Jeffrey s firmou HEIR Inc. podporovat značky, které projevují upřímný a opodstatněný smysl pro komunitu. Zároveň s tím ovšem i využívají nové technologie, umožňující navazovat kreativní kontakt se spotřebiteli.
„To, co společnost HEIR Inc. vyvíjí, je určeno pro novou éru sportovního podnikání a otevírá dveře pestřejšímu vyprávění příběhů a hlubšímu zapojení spotřebitelů,“ vysvětluje Jeffrey Jordan. „Jméno Jordan si kolem sebe po více než 35 let vytvářelo věrnou komunitu – nyní se soustředíme na předání tohoto odkazu další generaci. Doufáme, že budeme i nadále investovat do podniků, které přenesou stejný přístup do mediálního a technologického prostoru.“
Budoucnost sportovních metaznaček
Konkrétně společnost otce a syna Jordanových nabídne uživatelům produkt jménem HEIR. Půjde o decentralizovanou digitální komunitu, která pomůže sportovcům využít výhod Webu 3.0 a blockchainové sítě Solana ke spojení s fanoušky. Mimo jiné třeba prostřednictvím zapojení fenoménu NFT a „huddles“, které poskytují přímou cestu k exkluzivním zážitkům a limitovaným produktům.
Platforma, která má být oficiálně spuštěna v roce 2022, nedávno získala 10 milionů dolarů počátečního kapitálu. Důvěru a finance do ní vložili investoři jako Thrive Capital, Solana Ventures, Alexis Ohanian, Lonzo Ball a William „World Wide Wes“ Wesley.
„Naším přáním je, aby se z HEIR stala platforma, která pomůže kultivovat budoucnost sportovních metaznaček,“ říkají zakladatelé HEIR. „Jejím srdcem budou oddaní příznivci, kteří získají prospěch z prioritního a bezkonkurenčního přístupu jak k produktům, tak ke svým oblíbeným sportovcům.“
Autor: Petr Pláteník