Klaus Zellmer dnes oficiálně přebírá pozici předsedy představenstva společnosti Škoda Auto. Doposud působil jako člen představenstva značky Volkswagen za oblast Prodeje, marketingu a after sales.
Klaus Zellmer se ujímá vedení mladoboleslavské automobilky. S účinností od 1.7.2022 se podle rozhodnutí jediného akcionáře stane členem představenstva Škoda Auto a již dnes se v rámci prvního jednání představenstva, kterého se jako člen zúčastní, stane jeho předsedou. Zellmer tak bude nástupcem Thomase Schäfera, který funkci předsedy představenstva mladoboleslavské automobilky opouští koncem června.
„Vidím před sebou vysoce motivovaný tým, který v uplynulých dvou letech zvládl nejrůznější výzvy. Nyní nás čeká další krok. Obrovskou předností značky Škoda je její zaměření na zákazníka. Na tom chceme systematicky stavět i v nadcházejícím období digitalizace a elektrifikace. Naším záměrem je, aby všechny produkty a služby dávaly perfektní smysl, byly snadno použitelné a pomáhaly zlepšovat život našich zákazníků. Společně s naším sociálním partnerem Odbory KOVO dostaneme naši společnost na NEXT LEVEL a úspěšně ji provedeme desetiletím transformace tak, aby všichni škodováci měli zítra a pozítří jistou práci. To je můj cíl a to mě motivuje,“ říká Klaus Zellmer.
Absolvent studia podnikové ekonomiky Klaus Zellmer zahájil svou profesní dráhu v roce 1997 jako asistent člena představenstva ve společnosti Porsche AG, v roce 1999 přestoupil do útvaru Rozvoj prodejní sítě ve společnosti Porsche France, poté převzal vedení regionu Severní Ameriky.
V roce 2000 nesl jako vedoucí projektu odpovědnost za budování oblastí Prodeje a Marketingu v rámci zakládání nového pobočného závodu společnosti Porsche v Lipsku.
Po působení v čele Zákaznického centra v závodě automobilky Porsche se Zellmer stal vedoucím marketingu ve společnosti Porsche Deutschland, v roce 2010 stanul v jejím čele. V roce 2015 byl Zellmer jmenován prezidentem a generálním ředitelem společnosti Porsche Cars North America v americké Atlantě. Od 15. září 2020 je Klaus Zellmer členem představenstva značky Volkswagen Osobní vozy za oblast Prodeje, marketingu a after sales a v této době rozhodující měrou přispíval k důsledné organizační, digitální a udržitelné orientaci značky Volkswagen na potřeby zákazníků.
Autor: redakce
FocusOn je zpravodajský web zaměřený na nové trendy v ekonomice s důrazem na využívání moderních technologií.