Zdrojem energie má být slunce a vítr zásobující 80MW hybridní větrnou a fotovoltaickou elektrárnu. Firma, ve spojení s dalšími 11 partnery, se postará nejen o výrobu, ale také o uskladnění. Následně bude vodík použit jako palivo pro komerční dopravu a také pro zpracovatelský průmysl, a to nejen v Dánsku.
Dánsko tento projekt bere velmi vážně. Chce se stát evropským lídrem ve výrobě zeleného vodíku. To přinese dle plánu snížení emisí CO2 o 70 % ještě před rokem 2030. Do roku 2050 pak mají ambiciozní cíl dosáhnout úplné klimatické neutrality. Technologický park má postupně vznikat od roku 2022.
Podle serveru FuelCellsWorks je jedním z prvních zajímavých zákazníků pro odběr vodíku firma Maersk, která působí v oblasti námořní dopravy. Právě námořní doprava je brána jako zdroj největšího znečištění planety. I tato firma si dala za cíl mít do roku 2050 klimaticky neutrální flotilu, kterou aktuálně tvoří přes 700 lodí.